Thursday, November 17, 2011

Updating is a little off?

So I figured why I dont post as often as I should.
Its because I think that I have to have super long posts, but now I realize that I dont really have to do that.
So yes you guys I will be posting a few couple of things this weekend. I was gonna post M! Countdown performances today, but I couldnt find all the videos so I'm really sorry.
I should probably translate these into korean via Google, wouldnt that be cool you guys.^^~

그래서 내가 자주 제가 정상적으로 게시 없다 왜 생각.
그 제가 슈퍼 긴 게시물을 가지고 있다고 생각하지만, 지금은 정말 그렇게하실 필요 없어요 대전 것을 깨닫게 때문이다.
그래서 네, 너희들은 내가 일을 몇 몇 이번 주말에 게시됩니다. 나는 게시물려고 손에 정말 미안해 그래서 카운트 다운 공연 오늘,하지만 난 모든 동영상을 찾을 수 없습니다.
아마도 구글을 통해 한국어로 이것을 번역해야합니다, 당신들 멋질 것 같지 않아. ^^~

Before you leave here is a quote: